wtorek, 18 lutego 2020

Witam, witam

Jest to mój pierwszy wpis, więc warto się przywitać. 


Odpowiedź na pytanie "o czym właściwie jest ten blog?" odnajdziecie w jego opisie, dlatego też tutaj nie będę powielać tej informacji. Dodam jednak, że cały projekt jest dla mnie nie tylko przyjemnością, ale i małym eksperymentem, w którym chcę sprawdzić:

* Po pierwsze: jak prowadzenie bloga wpłynie na moją systematyczność, terminowość oraz kreatywność. 
* Po drugie: czy jestem w stanie stworzyć coś ciekawego, co przyciągnie szerszą publiczność.


W tym miejscu chcę zbierać wszystkie rzeczy, które uważam, że są warte opisania i zapamiętania. Ma to być moja kraina, która będzie zmieniać się w zależności od tego, w jakim miejscu w życiu w tym momencie się znajduję.

Jak mi to wyjdzie? Zobaczmy razem!

PS. Na razie jestem zbyt nieśmiała, aby udostępniać zdjęcia swojej osoby. Mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni.

Źródło: Fotografia własna.



1 komentarz:

  1. Hejka :)
    Najtrudniej zrobić pierwszy krok - tak mówią ;)
    Ty go właśnie zrobiłaś. życzę wiele radości z pisania bloga, życzę poznania wielu fantastycznych osób.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *