sobota, 14 marca 2020

Tanie cudo z Biedronki

Jakiś czas temu pisałam post o złotej zasadzie, która brzmi: "skąpy zawsze traci dwa razy". Zaznaczyłam tam jednak, że tak jak od każdej reguły, także od niej są jakieś wyjątki. Nie ukrywajmy, mało kogo stać na to, aby wszystko kupować z najwyższej półki. Po rzeczy z niej warto sięgać, kiedy wybieramy coś, co ma nam służyć lata i z czego często korzystamy, np. panele podłogowe do mieszkania (oczywiście warto tutaj też się zapoznać z opiniami na temat tej rzeczy oraz z jej składem). Przy całej reszcie, dobrze jest zastanowić się, czy płacimy za produkt, czy za markę. 

Podkłady do twarzy starałam się zawsze wybierać ze średniej półki cenowej, ponieważ wydawało mi się, że wyprodukowanie tego typu produktu dobrej jakości musi trochę kosztować. Po te za 200 złotych raczej nie sięgałam, ponieważ doświadczenie nauczyło mnie, że ekskluzywne kosmetyki kolorowe rzadko kiedy dają lepszy efekt od tych dostępnych w znanych nam drogeriach. Szerokim łukiem omijałam jednak też produkty do 20 złotych, ponieważ doszukiwałam się w nich jakiegoś podstępu. Teraz już wiem, że popełniałam błąd!


Podkład Illumi marki Bell jest dostępny za około 13 złotych w Biedronce. Usłyszałam o nim na jednym z kanałów na YouTube, ale mimo dobrych opinii byłam do niego bardzo sceptycznie nastawiona. Pewnego dnia przełamałam się i sięgnęłam po ten produkt. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy pierwszy raz użyłam ten podkład i okazało się, że działa zupełnie tak samo jak te, które kupowałam wcześniej za 50-60 złotych. Kolor jest bardzo ładny (ja używam 02), dobrze wyrównuje cerę, zakrywa drobne niedoskonałości i na prawdę długo się trzyma. Co więcej, podkład ten jest raczej rozświetlający, więc nie podkreśla suchych skórek i daje naturalne wykończenie. Do mojej raczej normalnej cery z tendencjami do zapychania sprawdza się idealnie i na prawdę, z ręką na sercu mogę polecić ten produkt. 

Dzisiejszy wpis jest o trochę luźniejszej tematyce, jednak nie wybaczyłabym sobie, gdybym nie poleciła Wam tego produktu. Chętnie usłyszę także o Waszych tanich cudach! Co ostatnio skradło wam serce?


24 komentarze:

  1. Produkty które są drogie mają pieniądze na reklamę i zamazują nam oczy.super produktsmi, a tasze produkty leżą sobie na półkach i czekają aż ktoś je zauważy. Jak ludzie w życiu .... Ktoś kto się nie rzuca w oczy może być ciężej zauważony ale to nie znaczy że jest z gorszej półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że często reklamy kształtują nasze wybory zakupowe ;). Nikt jednak nie powiedział, że tanie produkty są z gorszej półki, a raczej z niższej półki cenowej.

      Usuń
  2. Dawno nie miałam nic z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bell ma najlepszy i najpiękniejszy czerwony lakier do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować! Czerwony lakier lubię najbardziej, szczególnie na paznokciach u stóp.

      Usuń
  4. Chętnie przetestuję ten produkt, bo mnie zainteresował :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zauroczyły mnie produkty firmy Ziaja, dobra jakość w dobrej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi produkty Bell się nie sprawdzają ostatnio :( dawne hity czyli puder i bronzer już mnie nie zadowalają teraz:D wymagająca się zrobiłam czy coś xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, czasami zmieniają się składy i formuły produktów na gorsze :(.

      Usuń
  7. W tych czasach niestety płaci się za marke, a nie za to czy produkt jest dobrej jakości...
    Osobiscie nie używałam produktów do makijażu z biedronki ale mam problematyczna cere takze nie skorzystam 😉
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Swojego czasu używałam tego podkładu :) sprawdzał się. Jednak dziś mam swój ulubiony z catrice, który również nie jest jakiś mega drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też trudno uwierzyć, że w Biedrze i naprawdę tani...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiele ostatnio kosmetyków kupuje, właściwie to korzystam z zapasów, ale podkład własnie mi się kończy, a to dla mnie kosmetyk obowiązkowy na wyjścia ze swojej prawie-pustelni :-D Tak więc dzięki za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go na co dzień jest idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, nie przypuszczałam, że w takiej cenie trafię na takie cudo!

      Usuń
  12. Moja mama używa go i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pozdrowienia dla mamy i mam nadzieję, że i ty się przekonasz.

      Usuń
  13. Witaj wiosennie
    Pomimo tego co panuje dookoła moje serce skradła Pani Wiosna
    Pozdrawiam nie tylko nadzieją na piękną pogodę i kolorowe kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego podkładu nie znam, ale...mam pomadkę z biedronki za 10zł. Najpiękniejszy odcień czerwieni na świecie! I konsystencja również :) A bywało, że kupowałam już naprawdę drogie...
    Zatem, podzielam Twoje zdanie. Bo niekoniecznie to, co drogie jest dobre, tylko to, co nam dobrze służy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Musisz się podzielić kolorem i serią tej pomadki!

      Usuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *